torsdag 29 juli 2010

Tjo!

Nu håller jag på å packar som bäst.
är nervös, stressad för om ja inte får med
mig allt jag behöver
aaaah.
nä men nu så måste jag börja packa seriöst.
ha inte gått så bra hittills


Ja för de som inte vet..
jag far till Helsingfors imorgon kl tre
till min syster för att sen på söndag kväll
flyga till London tsm med henne :)

Jag kommer att komma hem(till helsingfors)
den 29 augusti på kvällen, men far till brändö den 30
å kanske till stan den 31. beror på hur trött jag e då
men ja. det får vi se då sen hur det blir :D

åå jo förresten jag måste lära mig ingredienserna
till 8(av 12 st) drinkar tills på måndag :O

Nu ska jag återgå till mitt packande.
så ha de bra så länge <3 :)

ps. ska försöka komma ihåg att uppdatera så ofta som möjligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar